17 November 2008

Rakan dari Form 5


Selain itu aku mempunyai beberapa rakan pelajar dari tingkatan 5 yang tinggal di hostel yang sama.Antaranya Norazam,Zulkifli (anak tokeh Sate Kajang) dan lain-lain yang aku dah lupa.Dalam ramai-ramai itu, Norazam adalah pelajar pertama yang aku kenali semasa mula-mula masuk ke YAA ini.Sehinggalah aku menamatkan STPMku ,kami masih lagi berhubung.Melalui Norazam kami banyak bercerita tentang diri masing-masing.Dia seorang yang good looking.Tidak pernah jemu kalau berbual dengannya.

Selepas STPM aku hanya berhubung dengannya.Adalah seorang dua seperti Meor Shahrom ,Suhairi yang masih boleh bertemu ketika itu.Rakan-rakan lain entah ke mana meghilangnya.Masing-masing telah membawa haluan diri.Mungkin ada yang terus terjun ke dunia pekerjaan.Ketika itu teknologi berhubung seperti sekarang ini belum lagi sampai ke Malaysia.Bayangkan jika era it dan hand phone seperti sekarang tentu tidak terjadi lost contact seperti sekarang.

Namun sejak 2001 kami telah terputus hubungan.

No comments:

Post a Comment

Aku sangat berterima kasih kerana anda sudi memberi komen dalam blog aku ini namun aku perlu memberi izin dahulu sebelum ianya kupaparkan.

Kembali menulis.

 Kembali menulis. Dalam usia yang telah mencecah 58 tahun, banyak nostalgia tidak lagi diingati dengan jelas dan tepat. Minat menulis masih ...