22 July 2008

Rakan satu opis....






Ini sebahagian rakanku di opis ni.Kalau tak da mereka ni pening jugak kepala nak memikirkan kerja-kerja kat opis ni.Maklumlah aku ni "pion opis" jer...

No comments:

Post a Comment

Aku sangat berterima kasih kerana anda sudi memberi komen dalam blog aku ini namun aku perlu memberi izin dahulu sebelum ianya kupaparkan.

Perpisahan.

Duhai guru kelmarin kita pun berlabuh di dermaga indah ini kita hiasi pelantar buat pelayar yang singgah dan pergi pelayar muda yang ...